Sain pyytämättä ja yllätyksenä mainossähköpostia:
Hei!
Onko yrityksenne kotisivujen ulkoasu vaatimaton?
Onko ne optimoitu googlea varten?
Ovatko pävitykset ajantasalla?
Mikäli vastauksenne edellisiin on EI, tai sivustoa ei ole lainkaan, on yrityksellänne käyttämätöntä kasvupotentiaalia.
Esitän pari vastakysymystä arvon Casamedian markkinoijille (enkä todellakaan linkkaa):
- Oletteko urpoja, jotka spämmäävät sokeasti?
- Tarkistitteko, ovatko yritykseni sivut ”ajantasalla”?
- Tajuatteko, että tällainen markkinointi tuottaa vain paskaa mainetta?
Kaikenlainen sokkona saatu mainosmeili ärsyttää. Erityisen paljon ärsyttävät viestit, jotka tekevät ensimmäisestä rivistä asti selväksi, ettei lähettäjällä ole mitään havaintoa siitä, mitä ollaan myymässä ja kenelle. Onko teillä inter_vep-sivut? Pitäisikö teidän ottaa siitä selvää ennen kuin spämmäätte?
Talk to you never, bozos.
EDIT: Casamedia vastasi:
Pyydän anteeksi jos viestini häiritsi sinua. Itse suhtaudun tuleviin viesteihin mitä en ole tilannut, joko lukien tai poistaen. Onneksi se on sähköpostissa helppoa. Tavallista postilaatikkoon kannettavaa mainosmateriaalia en kaipaisi itsekkään niin paljon, koska se pitää fyysisellä työllä myös hävittää.
Urpous on suhteellinen käsite, vastauksia on yhtä monta kuin vastauksien antajiakin.
Sähköinen markkinointi on kustannustehokas tapa pienelle yritykselle markkinoida.
WordPress sivustosi pelaa ja rokkaa, sisällöltään mielenkiintosia aiheita. Vähän väriä voisit tuohon miettiä elävöittämään, etsi toiminto voisi olla jo ylävalikossa eikä vain valikon takana. Mahdollisesti linkit muihin kirjoituksiisi tai kuukausilinkkeihin sijoittaisin myös ”etusivun” ulkoasuun, se lisäisi kävijän sivustossa viettämäänsä aikaa. Esim. hilavitkuttimessa viihtyy helposti pitkiäkin aikoja lueskellen, sekin on tehty wordpressillä. Tälläinen mielipide sivustostasi, käytä ideoita vapaasti jos haluat.
Johon vastasin suunnilleen että ”miksette lähettäneet heti tällaista viestiä?” Juu, totta kai tajuan, että ei sellaiseen ole aikaa, mutta kohdentamaton markkinointi digiaikana = riskialtista toimintaa. Kuten tästäkin huomattiin.
”Onko yrityksenne kotisivujen ulkoasu vaatimaton?
Mikäli vastauksenne edellisiin on EI, tai sivustoa ei ole lainkaan, on yrityksellänne käyttämätöntä kasvupotentiaalia.”
Täh?
Kiitos hyvästä huomiostasi JSuvanto. Korjaukseen menee, omalle tekstille on joskus sokea;)